Chcete-li si prohlédnout všechny mé výtvory,
klikněte ZDE NA GALERII.

pondělí 25. října 2010

Jak vzniká perníkový Betlém...

 Původní předlouhou byla vystřihovánka Pražské jesličky od Josefa Weniga. Vystřihovánka byla vydána zhruba v padesátých letech, já jsem figurky dělala podle její kopie, která byla vydána na začátku let devadesátých. Všechny figurky jsem překreslila na pauzovací papír a z tvrdého papíru jsem si udělala šablony.

Podle šablon jsem jednotlivé figurky vyřízla z perníku, upekla jsem je a začínám je zdobit. Figurek bude celkem 28.
Už mám nazdobeno 21 figurek, čili třičtvrtě z nich. Zatím nemají kde stát, každá figurka bude mít podstavec podle své velikosti, které se všechny musí také ještě nazdobit.




 O tom, jak zdobím figurky a jak na ně překresluji obrázky z vystřihovánky, bude některý z dalších článků.

Žádné komentáře:

Okomentovat