Chcete-li si prohlédnout všechny mé výtvory,
klikněte ZDE NA GALERII.

čtvrtek 28. října 2010

Recept na bílkovou polevu

Tak dnes přidávám recept na bílkovou polevu. Přidala bych i fotky nových výtvorů, ale šetřím si je jako překvapení na Halloweenskou sobotu, nerada bych některým zkazila radost. :-)

Potřebujeme: 30g bílků (= bílek ze středního vejce, ale já ho vždy raději zvážím), 180g moučkového cukru, lžička solamylu, lžička citronové šťávy

Vše šleháme 15 minut ručním šlehačem na nejmenší rychlost.
 

Pár dobrých rad:
  • cukr moučka na polevu jedině ten fialový zn. Klasa (viz obrázek, cukr zn. Korunní dělá hrudky)
  • cukr musí být nejméně třikrát prosátý
  • bílek cedím přes silikonovou punčochu

Pak je tu určitě otázka čím zdobit. Možností je spousta (papírový kornoutek, igelitový sáček, mikrotenový sáček, sáček od mléka, zdobička, injekční stříkačka...) Když jsem před rokem a půl začínala zdobit perníčky, začala jsem se zdobičkou. Postupně jsem pak přešla na papírový kornoutek. Dělám hoz bílého pečícího papíru. Návod jak ho poskládat je zde:






Pak je tu jistě ještě otázka, jak udělat barvičky. Ze začátku jsem používala práškové potravinářské barvy, které se dají koupit téměř v každé drogerii za pár korun. Jediná nevýhoda je, že je musíte rozpustit ve vodě. Jak vypadají, najde na obrázku vpravo nahoře. Později jsem přešla na barvy gelové, které jsou o něco dražší, ale nemusí se míchat ani rozpouštět. Jsou na obrázku vlevo dole. Také vydrží delší dobu. Dají se koupit ve specializovaných cukrářských obchodech.

Žádné komentáře:

Okomentovat