Chcete-li si prohlédnout všechny mé výtvory,
klikněte ZDE NA GALERII.

čtvrtek 11. listopadu 2010

Autogramiáda Zdeňka Pohlreicha

Kromě toho, že ráda peču a zdobím, také ráda vařím. Nepotěší mě vaření obyčejného jídla, to si totiž člověk v kuchyni příliš neužije. Těžko se hledá inspirace na neotřelá a chutná jídla pro hosty, zvlášť pak, když se chystám připravovat jídlo o více chodech...

Dnes jsem se zúčastnila autogramiády pana Zdeňka Pohlreicha ke knize Prostřeno bez servítků. Je to osobnost české kuchyně, ráda se dívám na pořad Na nože, i když k neotřelému chování tohoto kuchaře bych občas měla své výhrady. Ale zájem o jeho podpis či fotografii byl opravdu velký, svědčila o tom fronta z druhého patra knihkupectví Dobrovský až ven na ulici.


Knihu jsem si koupila až dnes a trochu jsem zalitovala, že jsem ji neměla dříve. Recepty na předkrmy, polévky, hlavní chody, moučníky i dezerty z dostupných surovin se mi líbí. A to vše okořeněné o postřehy ze života. Proto doporučuji knihu všem, kteří mají rádi Zdeňka Pohlreicha nebo těm, kteří chtějí alespoň občas dobře uvařit.

Recepty od Zdeňka Pohlreicha nacházím i v jednom z mých oblíbených kulinářských časopisů - Báječné recepty, ale o tom zase někdy příště...

Žádné komentáře:

Okomentovat