Chcete-li si prohlédnout všechny mé výtvory,
klikněte ZDE NA GALERII.

neděle 28. listopadu 2010

Perníkový Betlém

Dnes je první adventní neděle a já jsem tak tak stihla dokončit své největší dílo letošních Vánoc. Je to perníkový Betlém po vzoru vystřihovánky Pražské jesličky...



5 komentářů:

  1. Dobrý večer Martinko, nádherné práce.Velice šikovné ruce máš! Přeji krásný a pohodový čas adventní :o) Vlaďka

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné, ale z jakého těsta pečete perníčky.. mi doma peče z takového, které je hned po vyndání z trouby měkké, takže se nemusí nechat měsíc odležet a bojím se že z toho mého těsta to nepude tak dobře nebo se to třeba dokonce rozpadne nebo tak.. A tcháně říkala, že dokonce prý existuje nějaké těsto speciálně na tyto účely, které je hodně tvrdé... Děkuji za odpověď!! Markéta

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký den, Markéto. Pokud jsou perníčky měkké tak se z nich opravdu nic postavit nedá. Já peču perníčky z těsta bez tuku, jsou dobré na jídlo i na stavění. Můj recept na perníkové těsto je tady: http://pernicky-dorty.blogspot.com/2010/10/recept-na-pernikove-testo.html

    OdpovědětVymazat
  4. to je nádherné...prosím vás, na lepení používáte klasický sníh? (bílek+cukr) nebo něco přidáváte...děkuji za radu. Maruška

    OdpovědětVymazat