Chcete-li si prohlédnout všechny mé výtvory,
klikněte ZDE NA GALERII.

pondělí 29. listopadu 2010

Pomerančové lucerničky - postup

Včera většina z nás zapálila první svíčku na adventním věnci, první adventní neděle zvaná železná je už pryč a zjišťujeme, že nám Vánoce teď už doopravdy klepou na dveře. Přemýšlíme, čím bychom si to doma vyzdobili, provoněli a co bychom si rozsvítili...

Já jsem se inspirovala v časopise Žena a kuchyně, zkusila jsem udělat lucerničky z pomerančů a podělím se s vámi o postup, jak na to.

Potřebujeme: velké pomeranče, vykrajovátka na cukroví - hvězdičky, nůž, lžíci, misku, ubrousky, čajové svíčky
  • Do pomeranče vtiskneme vykrajovátka, tak abychom pouze naznačili obrys hvězdiček.
  • Vršek pomeranče seřízneme a lžící do misky vydlabeme vnitřek.
  • Nožem vyřízneme naznačené hvězdičky.
  • Omyjeme kůru pomeranče horkou vodou a ubrouskem vysušíme.
  • Dovnitř dáme čajovou svíčku, zapálíme a lucernička je na světě.

Myslela jsem si, že dlabat pomeranč bude stejné jako dlabat dýni. Když jsem poprvé dlabala dýni, myslela jsem si, že je to těžké. Nebylo to těžké, ani pomeranč nebyl tak těžký, jen byl poněkud menší...

2 komentáře:

  1. Náádhera...asi se inspiruji. Díky.

    OdpovědětVymazat
  2. krasne ... dobry napad, asi sa tiez inspirujem :)

    OdpovědětVymazat