Chcete-li si prohlédnout všechny mé výtvory,
klikněte ZDE NA GALERII.

středa 29. prosince 2010

Můj dort...

...aneb co si člověk neudělá sám, to nemá. Má to ovšem jednu nespočetnou výhodu. Když se mu to nepovede, nic se něděje, má to totiž jen pro sebe.

A tak jsem včera večer narychlo upekla čokoládový dort ke svým vlastním narozeninám a vypadá naprosto strašně. Měla jsem v plánu zapíchat do bílé šlehačky hnědé čokoládové filigrány, zkoušela jsem to vlastně poprvé a nepovedlo se mi to. O tom napíšu příště.

3 komentáře:

  1. Mně se líbí. Krásné narozeniny.

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se taky líbí, kéž bych takový někdy zvládla já, určitě byl dobrý:-)
    Přeji všechno nejlepší do nového roku!

    OdpovědětVymazat
  3. Všechno nejlepší !!! náhodou moc pěkný a asi i dobroučký :o)

    OdpovědětVymazat