Chcete-li si prohlédnout všechny mé výtvory,
klikněte ZDE NA GALERII.

neděle 12. prosince 2010

Vánoční dekorace na stůl

Chyběla mi doma nějaká dekorace na stůl, tak jsem ráno lovila ve městě. Nejdříve jsem koupila černou čtveratou misku a na to oranžový svícínek. V papírnictví se mi zalíbily levné slaměné ozdoby, tak jsem je hned musela mít. A nakonec to chtělo nějaké větvičky, to bylo nejtěžší, nikde neprodávali stromky a tudíž nebyly ani větvičky. Začala jsem si říkat, kde ty větvičky seženu. Už mě napadaly šílené věci, že bych mohla jít do lesa se sekerou a osekat tam nějaký smrček. Při cestě domů přes park jsem spatřila osekaný keř, na kterém zřejmě někdo přede mnou spáchal podobný nápad. Tak jsem si pár malých větviček urvala, jen jsem si v tu chvíli připadala hrozně.

Zalíbily se mi slaměné ozdoby a tak jsem si začala snít o krásném malém zeleném smrčku se slaměnými ozdůbkami a červenými mašličkami místo té šílené jedle se stříbrnými baňkami a umělými řetězy, která byla minulý rok. Doufám, že stačím svůj sen do Štědrého dne zrealizovat.

Můj dnešní úlovek vypadá takto.

1 komentář:

  1. Pěkná dekorace a navíc jak čtu, výroba byla dobrodružná:-)

    OdpovědětVymazat