Chcete-li si prohlédnout všechny mé výtvory,
klikněte ZDE NA GALERII.

neděle 9. ledna 2011

Jak jsem chtěla filigrány na svůj dort...

Pekla jsem dort pro sebe a rozhodla jsem se k tomu před deseti dny téměř v deset hodin večer. Takže to byla, jak se říká, "rychlovka". Čokoládový korpus, pařížská šlehačka, to bylo hned. Však je to moc dobré a chutná to nejen mně. A co na ten dort napíšu, jak ho ozdobím? No, co bych tam měla psát, když je to můj dort. A já vyzkouším ty filigrány, o kterých jsem jednou četla v časopise Dortomanie. Říkala jsem si, a taky tak udělala...

Nakreslit filigrány kornoutkem s čokoládou se mi docela povedlo. Nastříkala jsem na svůj dort bílou šlehačku s doměním, že po zaschnutí filigrány krásně sloupnu a zapíchnu do šlehačky. Ale ono se mi to sloupnout nepovedlo a téměř všechny se rozpadly. Asi jsem na to měla jít mnohem opatrněji a rozhodně ne nožem. Bylo už pozdě v noci a proto jsem pokus zkoušet to znovu naprosto vzdala. Tak snad někdy příště...

4 komentáře:

  1. MARTI, TAK JSEM DOŠLA NA NÁVŠTĚVU.
    TO JE RECEPTÍKŮ A DOBRÉHO POKOUKÁNÍ.
    MUSÍM SI VŠE DOBŘE A PEČLIVĚ PŘEČÍST.
    PŘEJI PŘÍJEMNÝ NEDĚLNÍ VEČER A PĚKNÝ CELÝ TÝDEN. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. ..a stejně se mi sbíhají sliny. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Mně taky, už jen ta představa filigránů zabořených do šlehačky...

    OdpovědětVymazat
  4. Prý se mají dát do mrazáku ztuhnout :o)

    OdpovědětVymazat