Chcete-li si prohlédnout všechny mé výtvory,
klikněte ZDE NA GALERII.

čtvrtek 6. ledna 2011

Vánoční inspirace v pizzerii

Dnes je v kalendáři datum 6.ledna a svátek Tří králů. Kašpar, Melichar a Baltazar dnes dávají své požehnání a píší na dveře křídou K+M+B... A my můžeme říci, že už je opravdu po Vánocích...

Nicméně se mi tento týden moc zalíbila vánoční výzdoba v mé oblíbené Pizze Zakki a musela jsem si to vyfotit. Budu to brát jako inspiraci na příští Vánoce. Pomalu se začínám těšit na pečení perníčků i cukroví, i když je to za tak strašně dlouho. Ale co, brzy tu budou Velikonoce...

2 komentáře:

  1. Nádherné fotky...i já už se těším na další vánoce:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné a i praktický adventní svícen jistě neuhoří :o)))
    Na Vánoce se těším i já. Dokonce přesto, že jsem loni sladké nemlsala a doufám, že ani letošní nebudu. Mám tuhle činost moc ráda, baví mne to a byteček voní hmmmm

    OdpovědětVymazat