Chcete-li si prohlédnout všechny mé výtvory,
klikněte ZDE NA GALERII.

sobota 19. února 2011

Dortiáda s Kometou

Včera jsem upekla dort - stříbrnou píšťalku, ráno jsem dovezla dort do sportovní haly a odpoledne jsem se zúčastnila akce. Už odpoledne při příchodu mi bylo jasné, že oproti těm nádherným dortům nemám šanci. Ovšem není důležité zvítězit, ale zúčastnit se. Dám sem alespoň fotky některých vítězných dortů.

Největší dort v soutěži (vážil 70kg) a výherce kategorie Profesionál - kopie haly Rondo:


Vítěz mé kategorie Amatér:


Druhé místo v kategorii Amatér:


A třetí místo v kategorii Amatér. Dost mě překvapilo, že vyhrál zrovna nápad slaného dortu...

1 komentář:

  1. Máš pravdu, důležité je zůčastnit se ! A pak, stejně si myslím, že tvoje píšťalka byla moc povedená a třeba chutnala nejlíp!!!
    No jo, v té záplavě sladkého asi slaná verze přišla k duhu, že :o)

    OdpovědětVymazat