Chcete-li si prohlédnout všechny mé výtvory,
klikněte ZDE NA GALERII.

pátek 18. února 2011

Komeťácká píšťalka

Za minutu odbíjí půlnoc, zítra je Dortiáda s Kometou a já jsem právě dokončila dort na tuto soutěž. O soutěži jsem si přečetla někdy minulý měsíc v tramvaji a začala jsem přemýšlet, čím zaujmout. Chtělo něco originálního, s čím nikdo jiný nepřijde. Až mě prostě napadla píšťalka.

Docela jsem do tohoto dortu investovala. Vyzkoušela jsem skoro vůbec poprvé fondánovou hmotu K2, potravinářskou barvu ve spreji a jedlé fixy. Fixy mě hodně zklamaly, skoro to na fondán nechtělo psát. Takže logo je nakonec vesměs gelovkou ředěnou alkoholem. Ovšem hmota K2 a sprej mají velkou zásluhu na mém dnešním dortu a z jejich strany se žádné zklamání nekonalo, ba naopak.

A otázka na závěr... Poznali byste co to je? :-)


5 komentářů:

  1. Já myslím, že píšťalka je čitelná a moc povedená !!! No jo všechny potřeby k výrobě dortíků jsou moc drahé a chci se zeptat, kde nakupuješ, poradíš ?

    OdpovědětVymazat
  2. Aranel, díky. Nakupuju buď online na www.ceske-formicky.cz nebo na www.svetpeceni.cz, protože mají u nás v Brně kamennou prodejnu a vždy zajdu pro to, co zrovna potřebuji a neplatím poštovné.

    OdpovědětVymazat
  3. Já peču jen tak pro radost svých vnoučat a pod. a čím dál míň (to moje krmení Mišelína :o)) ale mám ráda poruce něco zajímavého k ozdobení, zaujal mě ten spray. Děkuji za kontakt, podívám se

    OdpovědětVymazat
  4. Sprej je skvělý, mají všechny možné barvy a mě to strašně bavilo. Chvíli jsem si říkala, že stříkat na zeď musí být opravdu zajímavá výtvarná technika. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Marti, to vypadá zajímavě ten sprej, ale muselo to dát pěknou práci, tu píšťalku vymodelovat.

    OdpovědětVymazat