Chcete-li si prohlédnout všechny mé výtvory,
klikněte ZDE NA GALERII.

pondělí 7. března 2011

Čokoládová padesátka

Tak takhle dopadl můj vůbec první pokus s čoko hmotou.



Pro neznalé, čoko hmota je doma vyrobená hmota, z čokolády a kukuřičného sirupu. Není na tom nic pracného oproti například mléčnému marcipánu. Udělala jsem jednu z tabulky bílé čokolády a z tabulky hnědé čokolády. Když jsem ji dnes vzala do ruky poprvé, moc mi to s ní nešlo, marcipán to nebyl. Taky rychle tuhne a proto jsem o ni zlomila kostici. Nakonec jsem se smícháním obou barev pokusila vytvořit mramorovaný efekt a z toho růžičky.


Nakonec jsme se s hmotou docela skamarádily a já jako milovník čokolády se do toho určitě brzy pustím znovu.

1 komentář:

  1. Jo jo, milovnice čokolády bych asi taky byla ...tedy nedržet zrovna dietu...jenže s tou padesátkou...budu muset začít v květnu kamarádit ...jenže nějak se mi nechce,....nějak v duchu jsem snad o kousínek mladší ...na dortu jistě nebude :oD

    OdpovědětVymazat