Chcete-li si prohlédnout všechny mé výtvory,
klikněte ZDE NA GALERII.

sobota 2. dubna 2011

Decentní s růžičkami...

Měl to být dort pro kamaráda. Začala jsem sbírat inspiraci na diskuzním fóru Dortomanie. Konkrétně v tématu Erotické dorty a figurky pro muže. Prsa sice nabízí v každé cukrárně, ale já jsem takový dort ještě nedělala.

Těsně před tím, než jsem se pustila do pečení se kamarád ozval, že zároveň s ním slaví narozeniny jeho maminka a že by se mu líbil decentní dort s růžičkami. No, málem z toho byl malér. :-)


Trochu mě to mrzelo, ale decentní růžičky mi ušetřily trochu času, kterého poslední dobou příliš nemám.

4 komentáře:

  1. To by se asi maminka divila :oD je krásný..takový jarní...jsi moc šikovná !

    OdpovědětVymazat
  2. :-) Pěkné růžičky, barvíš si je sama , Marti?

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, barvím. Růžičky jsou z domácího mléčného marcipánu a jsou obarvené gelovými barvami Wilton.

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné růžičky....supeer.

    OdpovědětVymazat