Chcete-li si prohlédnout všechny mé výtvory,
klikněte ZDE NA GALERII.

neděle 17. dubna 2011

Mé první ocenění

Dostala jsem první ocenění. Vlastně, můj blog dostal první dvě ocenění. Spousta blogů už oceněna byla, tak je pošlu tam, kam ráda chodím nakouknout a kde ještě nejsou...

První je Srdce na dlani od Aranelky. Ještě jednou moc děkuji.

A posílám ho dál milým blogerkám:


Lence - Sárinka, svět za zrcadlem

Denise - Made by Deni

SlzičceJiná slečna


Druhé ocenění The versatile blogger (všestranný blogger) je od Denisky - Made by Deni. Také ještě jednou moc děkuji.

A posílám ho dál všem, kteří píší o všem možném:

Ivči Blog o všem možném, co jsem kdy vytvořila

Tess - Tichý svět

AranelAranel

3 komentáře:

  1. Marti, Děkuji moc ... Denisa

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, také moc děkuji, je to pro mne pocta. Díky

    OdpovědětVymazat
  3. Taky mockrát děkuji, jsem ráda že ke mě někdo chodí a navíc, že se ty moje výrobky aspoň někomu líbí :)

    OdpovědětVymazat