Chcete-li si prohlédnout všechny mé výtvory,
klikněte ZDE NA GALERII.

neděle 15. května 2011

Čokoládový velikán

Byl to vlastně můj první dort, který měl více než jedno patro. Byl dohromady ze čtrnácti vajec a spodní patro mělo průměr úžasných 32 centimetrů. Kolem dortu byly srdíčka z bílé čokoládové hmoty. Přišly tam potom ještě svíčky, tak na další ozdoby nebylo místo...

5 komentářů:

  1. páni tak ten je perfektní, už dlouho chci zkusit pracovat s čokoládovou hmotou, ale nějak si netroufám, jak se s ní pracuje?

    OdpovědětVymazat
  2. Ivčo, tohle byl můj druhý pokus s čokoládovou hmotou. Hmota z bílé čokolády je asi na práci nejhorší, hodně se drolí a marcipán to prostě není. A nevýhoda té hmoty ještě je, že se nedá udělat dopředu a že se nedá skladovat.

    Zdobení čokoládových dortů mi prostě pořád moc nejde...

    OdpovědětVymazat
  3. aha, takže to moc nedoporučuješ jo? no já jsem onehdy od otce slyšela že jeho babička dělala třeba růžičky ne z marcipánu, ale z másla, prý je tvořila vždy v kýblu s vodou aby se nerozpustily....no celkem pochybuju že by to teď někdo dělal
    ale možná se někdy odhodlám a taky to zkusím

    OdpovědětVymazat
  4. Doporučuji spíš mléčnou čokoládu. Hmota z bílé čokolády se drolila, hmota z čokolády na vaření byla moc tmavá a růžičky vůbec nevypadaly jako růžičky. :-)

    Ale já se nevzdám, já se ty čoko dorty chci naučit. :-)

    OdpovědětVymazat