Chcete-li si prohlédnout všechny mé výtvory,
klikněte ZDE NA GALERII.

neděle 8. května 2011

Domácí medoví Brumíci

Byl to medvědí boj, ale nakonec se docela vydařili...


Formičky na medvídky jsou od Tescomy a koupila jsem je před Velikonocemi v Tescu v akčním zboží. K mání byli i zajíčci. Na vylití plechu stačilo piškotové těsto ze dvou vajíček. Dvě lžíce těsta jsem smíchala s trochou kakaa a štětcem jsem natřela medvídkům packy.

Méďové byli upečení za pár minut, ale pak ten boj nastal. Nešli vůbec vyklopit! Nakonec jsem je postupně dostala ven nožem, ale kousky ve formičkách zůstaly. Kdyby neměli ty hnědé packy, měli by k medvědům opravdu daleko. Nakonec jsem jim Granko sirupem domalovala alespoň hlavu.


Ovšem k Brumíkovi od Bebe má můj medvěd ještě daleko. :-)

3 komentáře:

  1. Taky je dělám (několik receptů) a taky nejdou vyklopit, vztekám se u toho pak jak malé dítě.

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám starší formu, neznám výrobce, ale vyklopit jdou. zase jsou ale větši než ti kupovaní...Teď jsem dostala fotmu na donuty od babičky a zlobila jsem se s ní stejně jako ty s tou medvědí...

    OdpovědětVymazat
  3. AHOJ, JÁ MÁM TAKY VĚTŠÍ FORMU, VYKLOPIT JDOU SKVĚLE...
    ALE TI TVÍ SE MI LÍBÍ :-)

    OdpovědětVymazat