Chcete-li si prohlédnout všechny mé výtvory,
klikněte ZDE NA GALERII.

pondělí 27. června 2011

Čokoládový dort s filigrány

Po nezdaru před půlrokem, kdy jsem chtěla filigrány na svůj dort, jsem si na ně troufla znovu. A dort se docela povedl...


Příště si snad troufnu i na nějaké další ozdoby z čokolády...

6 komentářů:

  1. Marti ... super a určitě i dobře chutnal ... Denisa

    OdpovědětVymazat
  2. Ten je krásný a hned bych se zakousla. Určitě je výborný.

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, vypadá moc hezky, jen se zakousnout. Teď mě tak napadá, zpočítalas už někdy ty dorty, které jsi upekla?

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, za letošní rok jsem už upekla 15 dortů, za celý loňský rok 23. :-) Mám to spočítáno podle fotek na Picase. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Hm.... tak to už je teda Marti dost. Já bych se s nima těžce loučila. Ale za tu radost, kterou tím uděláš druhým to taky asi stojí.

    OdpovědětVymazat