Chcete-li si prohlédnout všechny mé výtvory,
klikněte ZDE NA GALERII.

pátek 10. června 2011

Dort s klíči

Nebo jaký jiný dort ke společnému životnímu jubileu pro ty, kteří vlastní zámečnickou firmu?



Takhle vypadaly předlohy. Skutečný klíč jsem pak i obtiskla do potahové hmoty a dala na okraje dortu...


A takhle dort vznikal... Měla jsem možnost na tento dort vyzkoušet novou potahovací fondánovou hmotu od Wiltonu. O tom napíšu později.


5 komentářů:

  1. páni to je perfektní, jak jsi docílila té stříbrné barvy?
    jestli jsem to pochopila správně, tak jsi prvně potáhla ten klíč a až potom zbytek dortu že?

    OdpovědětVymazat
  2. Ivčo, stříbrné barvy jsem docílila pomocí stříbrné potravinářské barvy ve spreji... Použila jsem ji už na Komeťácký dort - píšťalku. Akorát teď se mi osvědčilo potáhnout šedou a pak až nastříkat. Barva je pak hezčí a není tak výrazná.

    A potahovala jsem nejdříve klíč právě z toho důvodu, abych nestříkla stříbrnou na tu modrou. :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda Marti, ty upečeš snad úplně všechno. Dort musel mít zaručeně úspěch, vypadá skvěle!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Obří:-)
    Při prvním pohledu mne upoutala napřed jména:-). Jako pro mne a mého muže.
    A dík za komentář u mne, pochvalu, a sem k tobě,Marti, chodím ráda, pokochat se i pro inspiraci.

    OdpovědětVymazat