Chcete-li si prohlédnout všechny mé výtvory,
klikněte ZDE NA GALERII.

čtvrtek 14. července 2011

Lego Duplo dort

Lego je vděčná stavebnice, se kterou údajně děti na celém světě stráví ročně několik miliard hodin. Já jsem s verzí pro nejmenší - Duplo také pár hodin strávila...


Jen kostky nebyly z plastu, ale z oplatků a potahové hmoty. V obchodě mi padlo do oka balení Zlatých Opavia a to pasovalo přesně na Duplo kostky. Zvířátka jsou z modelovací fondánové hmoty od Wiltonu a musím ji opět pochválit.

2 komentáře:

  1. BEZVA NÁPAD A DORTÍK VYPADÁ BÁJEČNĚ.
    JISTĚ BYL MOC DOBRÝ.
    HEZKÝ DEN.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Zvířátka jsou moc pěkná, ale mně se strašně líbí ty kostky, ani nevím, proč mě tak hodně zaujaly. Bezva nápad a já jen lituji, proč nejsem Tobík:-)

    OdpovědětVymazat