Chcete-li si prohlédnout všechny mé výtvory,
klikněte ZDE NA GALERII.

čtvrtek 21. července 2011

Poprvé s profesionálním vypichovačem

Začnu tím, že se trochu pochlubím, i když vím, že se to nedělá... Sbírám plechová vykrajovátka. Některá jsem koupila na internetu, jiná na vánočních trzích, mám všemožné tvary a některé z nich jsem ještě nikdy nepoužila. Hodí se především na vykrajování perníkového těsta, ale i na tvorbu dortových ozdob.


Pokud chcete na dort nějakou kytičku, dá se udělat snadno s profesionálním vypichovačem. A kam se k němu cpou mé tři krabice plné vykrajovátek. Podotýkám, že tu třetí jsem vám nevyfotila.

Koupila jsem si prozatím jeden vypichovač - gerberu. A práce s ním byla úžasná a docela snadná. Kytička z toho vypadne skoro sama, dají se dvě na sebe, té horní se ohnou lístečky a doprostřed se dá červené kolečko.


Budu muset ještě potrénovat, protože k té skutečné gerbeře má ta moje fondánová zatím daleko...

4 komentáře:

  1. Marti, já si zakázala koukat na stránky s tvořícíma potřebama na dorta a tak:-) Ale stejně, vždycky, když už jednou za čas objednávám modelovací hmotu, tak něco přihodím, je tam toho tolik, když jsem tam byla prvně, ani jsem nevěděla, k čemu spousta těch věcí je :-).
    Čeká mne teď dort pro Barunku, měla přání, tak uvidíme, jak to dopadne (jen si musím dovést věci k babičce, pojedem za nima).

    OdpovědětVymazat
  2. Taky máme rádi vykrajovátka. :-) Jenda s nimi vykrajuje i modelínu. Kytička je krásná.

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, to, že sbíráš plechová vykrajovátka, to není chlubení! ;-) Je to krásný a moc milý koníček. Líbí se mi a sama doma mám spoustu rozličných tvarů, naposledy jsem si koupila sadičku se zvířátkovými vykrajovátky a na Vánoce jsem díky nim pekla perníčky ve tvaru sobů a medvědů ;-).
    Krásný, ispirativní blog.
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  4. My dříve narozené jsme dokonce stávaly frontu na vykrajovátka ...tedy mám jich také spoustu a nejen vykrajovátek ale rakvičky a válečky na kremrole ...něco jsem i podědila a tak jsem před časem rozdělila svoje zásoby a přesná půlka se přesunula do domácnosti mé Ženy..t.j. dospělé dcery.
    P.S. moc děkuji za pozvání na tvůj nový bloček ale tím, že jsem ho zavřela ...vytratil se přístup a tak prosím o zaslání hesla ještě jednou. Krásné dny

    OdpovědětVymazat