Chcete-li si prohlédnout všechny mé výtvory,
klikněte ZDE NA GALERII.

pondělí 1. srpna 2011

Kanapky s parmskou šunkou a minisendviče s hořčicovým máslem

Dlužím recept na jednohubky, které jsem připravovala před čtrnácti dny na rodinné oslavě. Tak tady je.

Kanapky s parmskou šunkou
Na pomazánku jsem utřela 300g pomazánkového másla, lžičku pálivé a dvě lžičky sladké mleté papriky a dochutila jsem ji solí a bílým pepřem. Na tmavé pečivo jsem dala parmskou šunku, kousek hermelínu, kousek zavařené broskve a cukrářskou stříkačkou jsem nastříkala pomazánku. Je to gurmánský zážitek.

Minisendviče s hořčicovým máslem
Kostku změklého másla jsem vyšlehala se dvěma lžícemi kremžské a dvěma lžícemi dijonské hořčice, přidala jsem špetku soli a pepře. Z toustových chlebů jsem okrájela kůrky, vždy dva jsem namazala hořčicovým máslem a dala jsem mezi ně plátek tvrdého sýru. Sendviče jsem nakrájela vždy na čtyři na trojúhelníky nebo čtverečky. Nahoru jsem párátkem připíchla kousek cherry rajčátka.

2 komentáře:

  1. JÚÚÚÚÚÚÚ TO JE PARÁDNÍ POCHOUTKA.
    HEZKÉ SRPNOVÉ DNÍKY.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  2. Ach, mně se sbíhají sliny!

    OdpovědětVymazat