Chcete-li si prohlédnout všechny mé výtvory,
klikněte ZDE NA GALERII.

pondělí 26. září 2011

Za Brněnským kolem a drakem

Legenda traduje, o tom, jak se kolář z Lednice vsadil, že dokutálí následující den kolo až do Brna. Jiná legenda traduje o zabití draka. Kolo i drak dodnes visí v průchodu Staré radnice. Tak a teď si určitě říkáte, proč to sem píšu. Já jsem se tam totiž vypravila. Ale nebojte, o pověstech to dnes nebude.

Kromě Brněnského kola a draka je na Staré radnici také Turistické informační centrum. Mají na starosti Brněnské Vánoce. Já jsem si totiž přála, aby můj perníkový Betlém byl někde, kde ho bude vidět více lidí, než u nás v obýváku.


Nebudu vás dlouho napínat, mé přání je splněno. Letošní Betlém by měl být vystaven na Nové radnici od konce listopadu a každý víkend přístupný veřejnosti. Fotky loňského Betléma se v Turistickém informačním centru moc líbily.


4 komentáře:

  1. Marti, teď v tom mám nějak guláš. Ten Betlém jsi vyráběla ty??? Jestli ano, tak hluboce smekám a nechápu a nechápu a nechápu.

    OdpovědětVymazat
  2. Lenko, na druhé fotce je Betlém, který jsem pekla loni. Ve starších článcích je o něm více. Letos budu péct podobný a bude vystaven na Nové radnici.

    OdpovědětVymazat
  3. Marti, je nádherný a budu držet palce, ať se ten letošní taky tak povede. Určitě si ho najdu ve starších příspěvcích, zajímá mě jeho výroba. Díky.

    OdpovědětVymazat