Chcete-li si prohlédnout všechny mé výtvory,
klikněte ZDE NA GALERII.

úterý 22. listopadu 2011

Advent je za dveřmi, aneb jak to bude s Betlémem?

Před necelými dvěma měsíci jsem tady psala, jakou mám obrovskou radost, že můžu vystavit svůj perníkový Betlém na brněnské radnici. Co myslíte, jak jsem daleko? Často se mě lidé ptají, jestli už peču ten Betlém. Já jsem ještě ani nezačala. Možná bych měla, protože tento víkend už tam měl stát. Jenže já nemám skoro vůbec čas. To především díky rozjíždějícímu se obchůdku OSKOLA. Navíc jsem včera zjistila, že na té radnici na mě vlastně zapomněli.


Našla jsem šablony na Betlém z loňského roku a udělala jsem perníkové těsto. Tam jsem zatím skončila. I když mě to moc mrzí, tak Betlém letos opravdu péct nebudu. Snad příští rok? Ale když už mám to těsto, udělám z něj chaloupku, nějaké dárečky k Mikuláši a adventní věnce. Stihnu to? Advent totiž začíná už tuto neděli.

2 komentáře:

  1. A já myslím, že stihneš. No a hlavně je škoda, že lidi neuvidí tu tvoji krásu, kterou umíš vytvořit.

    OdpovědětVymazat
  2. Marti, já taky nic nestíhám a to nemám žádný projekt.

    OdpovědětVymazat